top of page
חיפוש

וורדפרס או וויקס? איפה כדאי לבנות אתר?

עולם בניית האתרים מציע מגוון רחב של פלטפורמות, וכל אחת מהן בעלת יתרונות וחסרונות משלה. שתי אפשרויות פופולריות במיוחד הן וורדפרס ווויקס.


למה אני מעדיפה לבנות אתר בוויקס?

  1. ידידותי ונוח לשימוש - היתרון הגדול של וויקס שהוא קל ונוח לשימוש. גם אנשים ללא ניסיון קודם בבניית אתרים יכולים ללמוד להשתמש במערכת של וויקס.

  2. מעטפת להכל במקום אחד - גם אחסון, גם דומיין, והכל במקום אחד, כולל פיצ'רים שניתן להטמיע בקלות בלחיצת כפתור באתר (למשל, סריקת נגישות, סריקת SEO ועוד).

  3. תמיכה טכנית 24/7 - רק בוויקס יש תמיכה טכנית כזו, ואפילו בעברית! נתקלתם בבעיה במהלך בניית האתר? או שאתם לא בטוחים איך כדאי לעצב משהו באתר שלכם? פנו לתמיכה של וויקס דרך הצ'אט והנציגים המקצועיים שלהם יחזרו אליכם במהירות בדרך שתבחרו (טלפון/מייל).

  4. עיצובים - בוויקס אפשר לעצב איזה אתר שרוצים. הכל אפשרי, ובקלות! רוצים לבנות אתר או לעצב דף נחיתה יפה? בוויקס יש שלל תבניות, וניתן גם לעצב הכל בעצמכם בדיוק כמו שאתם רוצים.

  5. מערכות מתקדמות בלחיצת כפתור - בוויקס ניתן בקלות לבנות אתרים הכוללים מערכות כמו: חנות (אתר איקומרס), אתר קורסים דיגיטליים, מערכת בלוגים, אתר לקביעת תורים/פגישות, ועוד.


בקיצור, אם אתם מתלבטים איפה כדאי לבנות את האתר שלכם, אני ממליצה בחום על וויקס.

ואם אתם רוצים ללמוד לבנות אתר, אני מזמינה אתכם להצטרף לקורס בניית אתרים בוויקס, ב-6 מפגשי אונליין ועוד שיעור 1 פרטי.

אז קדימה, למה אתם מחכים? :)


וויקס



צפייה 1
bottom of page